Захист навчальних проєктів з інформатики
Успіх в сучасному світі багато в чому визначається здатністю людини проєктувати своє життя: визначати далеку і найближчу перспективу, знаходити і залучати необхідні ресурси, намічати план дій і оцінювати досягнення поставлених цілей. Проєкт являє собою самостійне доскональне вивчення будь-якої проблеми з презентацією результатів роботи.
З метою сформувати свідомі знання з теми, закріпити правила поведінки в школі, розвинути навички публічного виступу; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики відбувся захист навчальних проєктів здобувачів освіти 5 і 9 класів. Діти показали свої навички користування інтернет-ресурсами; навчилися знаходити причинно-наслідкові зв'язки між подіями; навчилися узагальнювати інформацію; навчилися швидко шукати та критично оцінювати інформацію, подавати її у найкращій для сприйняття формі.